ANULAREA COMENZII
În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat (5-10 minute) restaurantul, de preferință prin telefon, transmițând numărul comenzii.
Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. Dacă restaurantul refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/ sau comanda este în proces de livrare către locația dumneavoastră, comanda nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.
În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Restaurantul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală.
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia

Restaurantul poate anula o comanda dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil Restaurantului. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.

Comanda efectuata de către Utilizator, poate fi anulata, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online;
b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online;
c) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte; 

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului